Verd át a bűvészt!
Az Andonik Sportreklámügynökség egy különleges felkéréssel keresett meg: valami egészen extrém bűvész show-t szerettek volna a Velencei tó partjára, a sétányra. A bemutató célja - a szórakoztatás mellett – a reklám volt, az új Opel Insigniára szerették volna felhívni a figyelmet. Mivel egy csúcsmodellről van szó, a műsornak is csúcsminőségűnek kellett lennie. Ezért azt találtuk ki, hogy közkinccsé tesszük az autót:)
„Aki át tud verni engem és ki tudja nyitni a lakatot, ami egy vadiúj autón található, már viheti is az Opel Barta csúcs Insigniáját” – hirdettük meg az eseményt. A feladat egyszerű volt: a lakathoz 10 kulcs volt, de csak egyik nyitotta a lakatot. Én is választottam egy kulcsot és az arra járó járókelők is. Mindenki eldönthette, hogy melyik kulccsal próbálkozik, sőt, akár velem is cserélhettek. Ezzel csak egyetlen ember élt, méghozzá pont a 9., de neki sem sikerült. Pedig én minden lehetőséget megadtam!
Volt is nagy bosszankodás, amikor végül mégis csak az én kulcsom nyitotta az autót. Sajnos a megállapodásunk értelmében én voltam az egyetlen, aki NEM vihette haza, így végül visszakerült a kereskedésbe és azóta is várja új gazdáját:)
Természetesen ez csupán a felvezetése volt egy izgalmas napnak, ezután következett az illúzió-show, ami különleges élmény volt ott a sétányon. Azt a trükköt is bemutathattam, amivel a cirkuszfesztiválon is remekeltünk, és bájos asszisztenseim segítségével ismét sikerült elkápráztatni a közönséget! Egyre nőtt körülöttünk a tömeg, egyre többen csatlakoztak az arra járók közül, és az utcai műsorból egy nagyon jó hangulatú show kerekedett.
Különleges megkeresések, különleges alkalmak
Szeretem a bűvészet minden formáját, legyen szó akár kisebb rendezvényekről, gyerekeknek szánt előadásokról, hatalmas show-műsorokról 8 000 ember előtt, vagy különleges megkeresésekről – például egy reklámkampányhoz.
Különösen szeretem, ha ilyen kreatív ötletekkel keresnek meg: illesszük bele a terméket a bűvészműsorba, tegyük interaktívabbá, izgalmasabbá az egészet! Ez nem csak a nézőknek új élmény, hanem nekem is, mindig gondos felkészülés előzi meg az efféle tematikus műsorokat. És mint minden új előadásnál, itt is dübörög az adrenalin: vajon sikerül-e átverniük a nézőknek, és hazaviszi-e valaki a vadonatúj autót? Most már elárulhatom, hogy én is legalább annyira izgultam, mint a 9. próbálkozó, aki elcserélte velem a kulcsát abban bízva, hogy ezáltal átverheti a trükkmestert. :)
Remélem, a jövőben is sok hasonlóan izgalmas felkérést kapok majd!
De most egy kicsit békésebb vizekre evezek – a jövő heti blogbejegyzésben mesélek majd arról, micsoda csudát fundáltunk ki néhány bűvésztársammal a gyerekek szórakoztatására.
Sajtómegjelenések a műsorról!